Curs Programare C++

Cui se adreseaza acest curs?

Descopera tendintele in domeniul IT, invatand sa programezi in limbajul tau preferat. Acest curs se adreseaza celor care isi doresc sa inteleaga conceptele de baza ale limbajului de programare C++. Nu sunt necesare cunostinte initiale in domeniu, programul fiind conceput pentru incepatori. Alaturi de trainerul IT School vei face primii pasi spre o cariera de succes in IT.

Programare de la zero: invatare, intelegere, aprofundare - noi iti punem la dispozitie instrumentele, iar tu construiesti!

Curs Programare C++ Timisoara

Cursul de programare C++ este acreditat ANC . Diploma de absolvire este recunoscuta de Ministerul Educatiei Nationale - in Romania si pe teritoriul Uniunii Europene.

  • Incepe:

  • Durata:

    10 saptamani (40 ore)

  • Nivel:

    Incepator

  • Orar:

    Marti si Vineri: 17:30 - 19:30

  • Locatie:

    In sala, Sediul IT School

  • Echipamente:

    Laptop personal

Ce vei invata?

Variabile, operatii si tipuri de date

Discutam despre cum stocam informatie in scopul prelucrarii acesteia, variabile, precum si ce tipuri de date se folosesc, in care situatii. Vom parcurge operatiile puse la dispozitie atat de catre limbaj, cat si de catre biblioteca standard din C++. Aceste operatii ne vor ajuta sa tiparim informatii pe ecran, sa citim date de la tastatura, sa implementam diversi algoritmi care vor prelucra datele obtinute si vor afisa un rezultat rapid si corect.

Executie conditionata si intructiuni ciclice

Asa cum suntem nevoiti sa luam decizii in fiecare zi, asa va trebui sa oferim, in programele noastre, posibilitatea de a lua o decizie bazata pe o data obtinuta dintr-un mediu extern. Pentru asta vom folosi arobri de decizie in codul nostru. Iar daca suntem nevoiti sa repetam o instructiune de mai multe ori, de vom folosi de instructiunile ciclice.

Functii si unitati de compilare

Odata cu evolutia noastra, cresc si programele noastre, atat in functionalitate cat si in numar de linii de cod. Vom invata sa ne impartim programele in unitati logice, fie la nivel de un fisier sursa, functii, fie la nivel de componenta a programului nostru, unitati de compilare.

Pointeri si referinte

În acest capitol vom discuta despre cum putem folosi memoria calculatorului intr-un mod creativ, cum o putem manipula pentru a obtine rezultatul dorit int-un mod cat mai optim, precum si primejdiile care pot aparea atunci cand facem asta. De asemenea intram in detaliu vis-a-vis de durata de viata a varibilelor, si cum putem sa trecem peste unele limitari impuse de catre limbaj cu privire la acestea. Vom intelege de ce pointerii si referintele sunt o virtute a limbajului si nu un defect.

Structuri de date personalizate

Tipurile de date incorporate, precum si cele oferite de catre biblioteca standard sunt extrem de utile, dar de cele mai multe ori nu sunt suficiente pentru a descrie logica programelor nostra. În ajutor vin tipurile de date personalizate pe care le vom fauri impreuna in scopul rezolvarii unor probleme care, desi la prima vedere par complexe, sunt mult simplificate odata ce avem tipuri de date care descriu elementele lor de baza.

Ne vom crea un environment de lucru si ne vom familiariza putin cu elementele interfetei grafice. Vom crea o aplicatie minimala si o vom rula. Apoi vom parcurge elementele de baza a limbajului cum ar fi structura si cuvintele cheie folosite intr-o aplicatie.

Cursul acopera controlul executie cu ajutorul instructiunilor ramnificate si a celor ciclice, scriere in linie de comanda si citirea de la tastatura, scriere in fisiere si citirea din fisiere. Vom crea liste de numere, si tipuri compuse si le vom imparti toate acestea in unitati logice numite clase.

Obiective

  • sa compilezi si sa executi cod scris in C++
  • sa lucrezi cu tipuri de date primitive
  • sa intelegi termenii de conditie, functie, pointer, array, scrutura, uniune, enumeratie
  • sa scrii cod C++ intr-o maniera orientata pe obiect
  • sa transpui probleme simple in limbaj C++
  • sa folosesti corect memoria (alocarea si stergera zonelor de memorie)

Ce spun cursantii nostri?

Trainer

Lectori IT School

Romeo Calota

- Software engineer trainer it school

Dezvoltator software cu experienta in C++, pune accent pe calitatea produsului inainte de toate. Romeo incurajeaza impartasirea informatiilor este adept al principiului KISS. In timpul liber programeza, citeste comic-books si vizioneaza filme SF.

  • Pret:

    1490 Lei

  • Flexibilitate:

    Plata in 2 rate

Sunt de acord cu Termenii / Conditiile IT School.

Mesajul tau a fost trimis